Флаєр, єврофлаєр
Є поліграфічною продукцією, яку часто застосовують у сфері реклами. Флаєр – це варіант листівки, який несе інформацію про новий продукт або послугу, про знижку або є пропуском на акції та заходи.
Флаєра у наш час — це хороший і ефективний маркетинговий хід. Флаєри роздають в метро, на вулиці, у торгівельних центрах, на промо-акціях та різних заходах. Друк флаєрів вважається однією з найдешевших і вигідніших послуг в поліграфії для просування сучасного бізнесу.
Види друку
Друкарні найчастіше застосовують два способи друку флаєрів.
- Цифровий друк флаєрів. Головною перевагою цього виду друку вважається можливість виконати терміновий друк флаєрів. Надрукувати цим способом можна тираж від 1 примірника, а також флаєра можна зробити персоналізованими. Виконати можна як печатку кольорових флаєрів, так і чорно-білих.
- Офсетний друк флаєрів. Даний спосіб підходить для тиражів понад 1000 примірників і чим більше тираж для друку флаєрів тим нижче вартість одного примірника. Виконати друк флаєрів терміново офсетним видом нанесення не представляється можливим, тому що підготовка займає тривалий час.