Цінники – невід’ємні атрибути торгівельної діяльності, без наявності яких не обходиться жодна торгівельна точка. Якщо використання інших pos-матеріалів не обов’язкове, то виготовлення цінників для всіх торгівельних точок встановлене законодавчо. Виготовлення цінників виконується із застосуванням певних процесів – розробка оригінал-макету, підбір матеріалу, друк, нанесення лаку, тиснення або конгрев, висікання і ін.

Цінники – аркуш паперу невеликого формату з вказівкою ціни на продукцію і логотипом (магазина, виробника, бренду). Один з елементів просування торгівельної марки. Дизайн цінника розробляється на базі логотипу і фірмових кольорів бренду або торгівельної точки. Якісний дизайн цінника – це збільшення частоти контакту споживача з вашим брендом.   Цінник може бути виготовлений з різних матеріалів (папір, картон, пластик).  або поєднання всіх вищеперелічених елементів.

Цінник – один з елементів просування торгівельної марки. Оригінальний, виконаний відповідно до фірмового стилю цінник на товар привертає увагу, як і будь-який інший рекламний носій. Тому він потребує якісного оформлення і виготовлення, що передбачає гармонійне поєднання фону, форми і шрифту. Яскраве оформлення цінника залучає додаткова увага покупця, особливо до спеціальних пропозицій.

Важливо, щоб цінник не був переобтяжений інформацією, але містив максимум потрібних і актуальних даних для покупця. Ми пропонуємо виробництво цінників з картону, пластика, для настільного і стелажного використання, двосторонні і однобічні, по вашому ескізу, або по розробці наших дизайнерів. У нас ви можете замовити цінники будь-яким накладом, і бути упевнені в їх якості і точній відповідності стандартам.