Флаєр — це невелика інформативна листівка, часто виконана в яскравих соковитих фарбах. Використовують флаєри в основному як роздавальний матеріал в різних рекламних і промо акціях. Незрідка флаєр є своєрідним безкоштовним пропуском, запрошенням або навіть вхідним квитком на який-небудь захід. І на відміну від запрошень, що зазвичай персоналізуються, флаєром може скористатися будь-яка людина.

Флаєри — один із способів швидкої і масової реклами. Дизайн флаєрів прагнуть зробити найбільш відповідним під подію, що відбувається, щоб за мінімальний час залучити найбільшу кількість зацікавлених людей. Так залежно від того, що рекламується флаєром, і яка цільова аудиторія, вони можуть бути іміджевими або інформаційними, містити в собі різну інформацію — ціну або переваги продукції, виконаними в кольорі або чорно-білими, на щільному крейдованому або тонкому офсетному папері.