Внутрішня реклама (оформлювальна) – це вся текстова або образотворча інформація про вашу фірму, а також реклама продукції, розміщена в межах вашого виставкового стенду.
Вона може полягати: з напису на фризі (назві вашої фірми, логотипу); плакатів, розміщених на стінах; плоских великогабаритних або об’ємних зображень вашої продукції або фірмових знаків; назвою фірми або її знаку, розміщених безпосередньо над або біля виставкового стенду. Реклама внутрішня для роздачі відвідувачам може складатися з інформаційних, рекламних листів, буклетів, проспектів, прайс-листів, а також сувенірних виробів з рекламою вашої фірми: пакетів, ручок, календарів, магнітиків, кружок.
Зовнішня реклама — графічна, текстова або інша інформація рекламного характеру, яка розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будівель, споруд, на елементах вуличного устаткування, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Зовнішня реклама – це один з найпоширеніших засобів реклами, при якому носії розміщуються поза приміщеннями. Вона розрахована в основному на такі категорії людей, як пішоходи, шофери і пасажири. Основною метою зовнішньої реклами, як правило, є нагадування споживачам про товар, фірму, послуги і так далі Основні рекламоносиії : щити, вивіски, світлові букви, лайтбокси, брандмауери, банери і тому подібне Головне завдання зовнішньої реклами – це максимально привернути увагу споживача.
Плюси зовнішньої реклами полягають у тому, що:
- зовнішню рекламу не можна виключить/переключить
- для прочитування рекламних повідомлень не потрібні додаткові пристрої
- аудиторія зовнішньої реклами зростає у міру зростання автомобілізації/мобільності населення
- найдешевший вигляд реклами, з розрахунку на вартість рекламного контакту (СРТ)